40 تکنیک مؤثر در دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی در اینترنت – اکادمی فروش

در واقع بازاریابی پیامکی برای همه کسب و کارها جوابگو نیست و این تصور اشتباه باعث شده تا خیلی از کسب و کارها نتوانند از آن به درستی استفاده کنند و نتیجه بگیرند. با خودکار سازی این فرآیند کارها را آسان تر پیش ببرید. استراتژیست های لوتوس، راهکارهای نوینی برای افزایش فروش و افزایش آگاهی سازی از برند شما، متناسب با نوع کسب و کار شما برای شما تدوین می کنند. رپورتاژ آگهی از جنبه های مختلف می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

همانطور که عنوان بیان نمود، خودکار سازی شبکه اجتماعی به معنای استفاده از ابزارهایی جهت خودکار نمودن فرایند بازاریابی شبکه های اجتماعی با فعال نگه داشتن حساب کاربری شما بدون نظارت و انتشار دستی است. مشاور دیجیتال مارکتینگ فرد یا سازمانی است که در زمینه بازاریابی آنلاین و توسعه کسب و کار در فضای مجازی تخصص دارد.

ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل اعلام شده ۵ دستگاه تولید ارز دیجیتال در حال فعالیت کشف کردند. با وجود چنین مخاطبان زیادی، شما نمی توانید تمام شب بیدار بمانید تا مطمئن شوید زمانی که تمام کاربران در حال فعالیت هستند، مطلب شما پست شود.

بعضی از ترول ها ممکن است باعث نابودی زندگی شما شوند و در این مرحله لزوم وجود حامیان مشخص می شود. تقریباً یک میلیارد کاربر بازدید کننده ماهیانه در YouTube و ۳۰۰ میلیون در Vimeo و همچنین ۱۰۰ میلیون در Dailymotion و نیز ۴۵ میلیون در LiveLeak و ۴۲ میلیون در Vine وجود دارند که تعداد زیادی بازدید کننده است! رتبه بندی مشتریان راغب، روشی است برای امتیازدهی به چشم اندازهای شرکت بر اساس مقیاسی که هرکدام چقدر ارزش برای سازمان به ارمغان می آوردند. رتبه بندی مشتریان راغب می تواند در پلتفرم های اتوماتیک بازاریابی متعددی پیاده سازی شود.

بازاریابی با اینستاگرام اینستاگرام مارکتینگ. برخی از برندها از بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای تعامل و گفتگو با مخاطبان استفاده می کنند. مطالعه اثربخشی بازاریابی رغبتی (Lead Marketing) نشان می دهد که ۶۸ درصد بازاریابان موفق اظهار داشته اند رتبه بندی مشتریان راغب، موثرترین راه بدست آوردن درآمد از طریق lead nurturing است. کاری که واحد فروش در نظر دارد انجام دهد، بهتر است توسط این روش رتبه بندی شود. واقعیت این است که امروزه افراد نسبت به ۱۲ سال پیش، دو برابر بیشتر در اینترنت وقت میگذرانند.

در طول سال ها، مطالعات زیادی حاکی از کاهش سطح اعتماد مشتریان نسبت به شرکت ها و برندها هستند. در کنار تمام این ها، دوست داران برند شما به همه اعلام می کنند که محصول شما بهترین است و اینگونه در برابر ترول ها (به افرادی گفته میشود که با رفتار مخرب در فضای وب به دنبال جلب نظر کاربران، ایجاد تشنج و بیان مطالب محرک و توهینآمیز هستند.) از شما حمایت می کنند.

در زمان های بحرانی، دوست داران برند شما می توانند بیانیه ای قوی صادر نمایند. تقریبا هر استارتاپ شکست خورده ای یک محصول دارد. ما در جامعه ای زندگی می کنیم که ۳۱ درصد جمعیت آن(۷.۳۹۵ میلیارد) به عنوان کاربر فعال شبکه های اجتماعی شناخته می شوند. قبل از شروع به پاسخگویی تیم OldNavy، برخی از حامیان این نام تجاری، با ارسال عکس های خودشان با زوج های مشابه عکس توییت شده، به پشتیبانی از برند پرداختند. این شرکت یک توییت برای فروش با عکس یک زوج از دو نژاد مختلف ارسال کرد و بعد از آن گروهی از نژادپرستان شروع به توییت های منفی درباره ی این برند نمودند.

بر اساس فعالیت و رفتاری که کاربر در وب سایت شما داشته، می توانید تبلیغات نمایشی خاصی را برای او ارسال نمایید. ارسال ایمیل نیز یکی از تاکتیکهای دیجیتالی جذب مخاطب است. وبسایتهایی مانند آپارات، یوتیوب و حتی اینستاگرام ابزارهای بسیار خوبی برای به اشتراکگذاری فایلهای ویدئویی و جذب مخاطبین جدید برای کسب و کارتان هستند. یک شرکت پوشاک آمریکایی پلتفرم خوبی برای هدف گیری دوباره در فیس بوک استفاده نمود و شاهد ۴۰۰ درصد افزایش نرخ بازگشت سرمایه، افزایش تعداد مشتریان جدید و افزایش درآمد بود. مشتریان بسیار راضی و بسیار ارزشمند چرا که بدون هیچ انتظاری باعث ارتقاء نام تجاری شما می شوند.

زمانی که شما بتوانید نشان دهید داده هایی که جمع آوری کردید، به صورت امنی نگهداری می شود، پیشرفت را مشاهده خواهید نمود. نتیجه ی جالب دیگری از Informatica نشان می دهد که ۷ نفر از ۹ نفر در مورد اشتراک گذاری اطلاعات خود با برندها کاملاً محتاط هستند. یا معمولاً چقدر برای لباس خود هزینه می کنید و سوالاتی از این قبیل. مطالعات نشان می دهد شرکت هایی که دارای یک سیستم lead nurturing (ساخت روابط مناسب با مشتریان بالقوه حتی اگر در حال حاضر به دنبال خرید نباشند.) باعث ایجاد ۵۰ درصد فروش بیشتر در ازای ۳۳ درصد هزینه کمتر داشته اند.

در نقطه مقابل، دیجیتال مارکتینگ نه تنها به شما امکان اندازهگیری موفقیت هر کمپین را میدهد، نکته مهمتر این است که شما در دنیای آنلاین، فقط برای تحقق هدف نهایی هزینه میپردازید. به گفته Neil Patel متخصص دیجیتال مارکتینگ، بازاریابهای معمولی فقط به کمپینها فکر میکنند درحالیکه بازاریابهای بزرگ به فریم ورکهای توسعه فکر میکنند.