کیستی، چیستی، چرایی و چگونگی دیجیتال مارکتینگ – رشد نوین

صورت پذیرد و همچنین سنجه هایی که انتخاب می کنید باید در راستای هدف شما باشد. حالا نوبت ویژگیهاییست که باید هنگام انتخاب این دوره، حواسمان به آن باشد. حالا تصور کنید که در عوض، آن بروشور را در وب سایت خود داشتید. اگر تا به حال تبلیغی را در روزنامه گذاشته باشید می دانید که چقدر دشوار است که ارزیابی کنید که چند نفر تبلیغ شما را دیده اند. همچنین در میان تمام داده های تحلیلی می توانید ببینید که این افراد از چند صفحه بازدید کرده اند، از چه ابزاری استفاده می کنند و از کجا آمده اند.

می توانید بفهمید که چند نفر آن را دیده اند و می توانید جزئیات مخاطبینی که آن را دانلود کرده اند را ببینید. از آن جا که بازاریابی دیجیتال گزینه ها و استراتژی های بسیاری دارد شما این فرصت را پیدا خواهید کرد که با یک بودجه مشخص، ابتکار به خرج داده و تاکتیک های بازاریابی مختلفی را آزمایش نمایید. دیجیتال مارکتینگ در مقابل چتری است که هر نوع تاکتیک بازاریابی آنلاین چه درون گرا چه برون گرا را در بر می گیرد. در کسبوکارهای نوپا یا استارتاپها ممکن است دیجیتال ماکتر خود مدیریت بخشهای مختلف را برعهده گیر ولی در سازمانهای بزرگ نقشهای دیجیتال مراکترها تفکیک میشود و همه زیر نظر مدیر دیجیتال مارکتینگ آن شرکت فعالیت میکنند.

با کمک محتوای اسپانسر شده شما به عنوان یک برند به یک شرکت دیگر پول می دهید تا یک محتوا ایجاد و ترویج نماید و از برند و خدمات شما تعریف شود. با استفاده از رپورتاژ محتوا، برندها میتوانند با پرداخت پول به شرکتها یا اشخاص، به تبلیغ و خلق محتوایی بپردازند که به نحوی برند یا خدمات آنها را ترویج میکند. تبلیغات آنلاین روشی برای خلق ترافیک وبسایت است که با پرداخت پول به ازای هر نمایش یا کلیک و غیره در کانالهای رسانهای عمل میکند.

کمپین های تبلیغاتی توییتر: در این جا کاربران می توانند برای گذاشتن یک سری پست ها و بر چسب های پروفایل به کمپین های تبلیغاتی که مخاطبین خاصی را هدف قرار می دهند پول پرداخت کنند. در تبلیغات اسپانسر اینستاگرام نیز شما میتوانید با پرداخت هزینه مجموعهای از پستها یا پروفایلها را در فید مخاطبان مشخصی نمایش دهید و از این طریق به اهدافی نظیر ترافیک وبسایت، افزایش فالوور، تعامل با مشتریان یا دانلود اپ دست پیدا کنید. این پلتفرمها به شما این امکان را میدهند که به تعریف کاربران بینندهی تبلیغات خود بر اساس معیارهای مختلف بپردازید و به ازای هر نمایش یا هر کلیک هزینه پرداخت کنید.

یکی از ساده ترین و قدرتمند ترین ابزارهای بازاریابی درون گرا دیجیتالی، بلاگ ها هستند که به شما اجازه می دهد که بر وب سایتتان بر اساس شرایط ویژه ای که برای مشتریانتان ایده آل است سرمایه گذاری کنید. دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تاکتیک ها و کانال های متعدد برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان جایی که بیشتر زمان خود را می گذرانند، یعنی فضای آنلاین تعریف می شود. در شرکت های بزرگتر هر کدام از تاکتیک های گفته شده متخصصین خاص خود را دارند که هر کدام بر یکی یا دو تا از کانال های دیجیتال متمرکز می شوند.

بازاریاب ایمیل احتمالا یک کمپینی ایجاد می کند تا به کسانی که قسمت اطلاعات بیشتر از شرکت را دانلود کرده اند ایمیل ارسال شود. به طور خلاصه، اگر می خواهید به عنوان صاحب یک کسب و کار رقابت کنید باید یک سری استراتژی های بازاریابی دیجیتال را به کار بگیرید. ابزارهای زمان بندی شبکه های اجتماعی محتواهای شما را در کانال های شبکه اجتماعی قرار می دهند تا شما بتوانید زمان بیشتری را بر روی استراتژی محتوایی خود صرف کنید. این معمولاً بدین معنیست که قابلیت های محصولات شما در محتوا باید در نقاط بالایی قیف بازاریابی باشد چیزی که در B2B معمولاً در مراحل پایین تر است، همچنین شما نیاز به ایجاد فراخوان عمل های (Call to Action) قوی تری نیز دارید.