مقایسه معروفترین دورههای جامع دیجیتال مارکتینگ در ایران – موبایل کمک

در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳، دیجیتال مارکتینگ گستردهتر شد و در حال حاضر دیجیتال مارکتینگ بهوسیله کانالهای اینترنتی خصوصاََ شبکههای اجتماعی و اپلیکیشنهای پیامرسان و ابزارهایی مانند تلفن همراه هوشمند مبتنی هستند. درحال حاضر بیشتر باشگاه های مشتریان در قالب وب سایت و پورتال های اینترنتی فعال بوده و به جذب اعضا میپردازند. اگر به هر شکل مخاطب را از طریق تلفن همراه به وب سایتتان هدایت کنید اما ابزارهای لازم را در اختیار نداشته باشید، کاربر سایت شما را ترک خواهد کرد.

HubSpot Marketing یکی از بهترینهای ابزار بازاریابی دیجیتال است که مهم نیست در چه مرحلهای هستید، به هر حال برای تجارت شما مفید است. در نتیجه، برند شما در ذهن مشتریان نقش می بندد و هر زمان که به کالا و یا خدمات نیاز دارد ناخودآگاه نام برند شما را به یاد می آورد. آنچه در اینجا حائز اهمیت است تهیه و تنظیم استراتژی مناسب برای هر کسب و کار در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ است. محدودیت سایز بلاک در کنار معایبش که از پردازش تعداد بالای تراکنشها در شبکه جلوگیری میکند و آن را از نظر طرفداران بیت کوین کش مقیاسپذیر میکند، مزایایی نیز دارد.

بهتر است بدانید که سالیانه 2 تریلیون جستجو در موتور جستجو گوگل صورت می گیرد؟ در این مرحله، مشتری از شما راضی و از خرید خود بسیار خرسند است. در مورد تصاویر شبکههای اجتماعی، بسیار مهم است که در طراحی آن مقیاس و اندازه تصاویر در موبایل را در نظر بگیرد و این موضوع را لحاظ کنید که نوشته در گوشی موبایل کوچکتر میشود. احتمالا شما هم پیامکهای تبلیغاتی زیادی در طول روز دریافت میکنید، اما کدام یک از این پیامها شما را درگیر میکند؟

اما دیدن ویدیوهای تبلیغاتی نیز به میزان جذابیت و گرافیک آن ها و همچنین ارتباط آن با موضوع کسب و کار شما بستگی دارد. بازاریابی چریکی یک استراتژی تبلیغاتی است که بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت و غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد.بازاریابی چریکی اغلب برای کسب و کارهای کوچک ایده آل است که نیاز دارند بدون اینکه هزینه های هنگفتی بکنند به یک مخاطب بزرگی برسند. با هدفمندسازی بازاریابی برای مخاطبان به کمک این روش، میتوانید علاوه بر صرفهجویی در زمان، به نتایج شگفتآوری دست پیدا کنید.

ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما در بهینهسازی موتور جستجو کمک میکند. یک سایت کوچک که می تواند امکانات و قدرت مانور زیادی به شما بدهد بدون این که درگیر طراحی وب سایت و چالش های آن شوید. این به شما فرصت بیشتری می دهد تا بازدید کنندگان وب سایت را به مشتریان واحد تیم فروش خود تبدیل کنید. آنها پروفایل های اجتماعی ایجاد کرده اند ، وب سایت خود را برای SEO مناسب کرده اند و از تبلیغات پولی استفاده می کنند.

اما در قدم اول باید ابزارهایی را که بازاریابان برای موفقیت به آن نیاز دارند در اختیار آنها قرار دهید. البته باید بدانید که گوگل تنها موتور جستجو نیست و موتورهای جستجو دیگری مانند بینگ، یاهو، Ask.com، Baidu و wolframapha برای جستجو مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که میدانید امروزه استفاده از اینترنت افزایش یافته است و هر روز بر تعداد کاربران آنلاین افزوده میگردد. به بازایابی دیجیتال یا هر نوع بازاریابی که به صورت آنلاین است وارد شوید.

و یک بازاریاب دیجیتال حرفه ایی می داند که هر یک از ابزار ها و تاکتیک ها را برای رسیدن به کدام هدف استفاده کند. در بیشتر موارد ، هدف آنها بخشی از کاربرانی است که قبلاً در حال انجام تغییر (خرید ، رزرو ، درخواست) بوده و در انتهای فروش یا در آستانه مرحله ای از قیف کاربر قرار دارند. سپس با توجه به الگوریتم های گوگل کسب و کار خودتان را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار دهید. حال اگر برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی و سایت های معتبر تبلیغات انجام دهید زودتر به نتیجه خواهید رسید و می توان انتظار داشت که حداکثر ظرف مدت 6 ماه نتیجه مطلوبی حاصل شود.

تیم دیجیتال مارکتینگ تابان از سال 1391 در زمینه دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت فعالیت میکند، در طی سالهای فعالتیمان سعی کردیم تا جایی که در توان هست به کسب و کار ها در جهت رشد در بستر اینترنت کمک کنیم و یا به آنها مشاوره دهیم. با توجه به این موضوع که امروزه اینترنت به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده است، از این ابزار می توان برای تبلیغات استفاده کرد و کسب و کارها را در معرض دید مشتریان قرار داد.

شما در این روش مستقیماً کاربر را در معرض تبلیغات قرار نمی دهید بلکه با انتشار محتوای مورد نیاز مشتری اقدام به جذب او می کنید. در این گونه تبلیغات تا زمانی که مخاطبی بر روی تبلیغ کلیک نکند و بازخورد نداشته باشد هزینه ای از تبلیغ کننده کسر نمی شود. همانطور که می دانید تبلیغات جایگاه ویژه ای در دیده شدن کسب و کار دارد و اگر کسب و کاری به این موضوع اهمیت ندهد مشتریان بالقوه هرگز او را نمی شناسند. تبلیغات آنلاین یکی از پر طرفدارترین تبلیغات در سراسر دنیاست. تبلیغات آنلاین شامل بهینه سازی سایت، استفاده از پلت فورم های اجتماعی مانند اینستاگرام، رپورتاژها و کمپین های ایمیلی می شود.

کمپانی هایی مانند پپسی نمونه های قدرتمندی هستند که توانسته اند از تبلیغات آفلاین سود ببرند. نمونه بارز آن سایت آمازون است. سایت آمازون یکی از سایت هایی است که برای شما نشان داده می شود ( البته اگر به انگلیسی سرچ کنید). امروزه، این مفهوم به قدری در حوزه دیجیتال مارکتینگ مهم شده است که سایت دیجیتال مارکتینگ یکی از مواردی است که تقریبا تمامی صاحبان کسب و کارها به دنبال آن هستند. در این نوع بازاریابی ارتباط با مشتری به حدقل میرسد. این مدرک که متعلق به شناختهشدهترین شرکت در این صنعت است میتواند برگ برندهای در رزومهی شما باشد.