دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برخی از کارشناسان بازاریابی ، دیجیتال مارکتینگ را اقدامی کاملاً جدید می دانند که به روش هیا جدید و متفاوت از روش های بازار یابی سنتی اقدام به برقراری ارتباط و نزدیک شدن به مشتریان می نماید. منابع اغلب گیرنده های کاملاً مشخص را هدف قرار می دهند. بسیاری از بازاریاب های دیجیتال از سایر کانال های دیجیتال مارکتینگ برای افزودن ایمیل مشتریان باقوه به لیست ایمیل های خود استفاده می کنند و سپس از طریق بازاریابی از طریق ایمیل ، قیف های جذب مشتری را ایجاد می کنند تا این ایمیل ها را به مشتری واقعی تبدیل کنند.

بازاریابی وابسته یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی است و اینترنت زندگی جدیدی را در این حالت ایجاد کرده است. بازاریابی اینترنتی تبلیغات و روش های بازاریابی است که فقط در اینترنت وجود دارد، در حالی که دیجیتال مارکتینگ می تواند از طریق دستگاه های تلفن همراه ، یک بازی ویدیویی یا از طریق یک برنامه تلفن هوشمند انجام شود. است – هر چیزی که شامل بازاریابی با بازخورد مشتری یا تعامل دو طرفه بین شرکت و مشتری باشد. 4- مجري به مدت یک سال پس از تحويل کامل، نظارت بر فعالیت سايت شامل اشکالات نرم افزاري و منطقي را بعهده ميگيرد.

محتوا شامل متن، عکس، فیلم و هر موضوع دیگری است که در سایت و یا شبکه های اجتماعی قرار می گیرد. بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ: بسیاری از کسب و کارها از ایمیل مارکتینگ برای برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی خود استفاده میکنند و اخبار، رویدادها، تخفیفها و اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات خود را به مخاطبان اطلاع رسانی میکنند. هرچه بیشتر به بازاریابی شبکه های اجتماعی می پردازید ، می توانید از آن برای دریافت و هدایت مشتریان و یا حتی به عنوان یک کانال فروش مستقیم استفاده کنید. محتوا معمولاً در یک وب سایت منتشر می شود و سپس از طریق رسانه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، سئو یا حتی کمپین های PPC تبلیغ می شود.

دیجیتال مارکتینگ درواقع استفاده از اینترنت ، دستگاه های تلفن همراه ، رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و کانال های دیگر الکترونیکی و دیجیتال است برای دسترسی و ایجاد ارتباط با مصرف کنندگان. بازاریابی اینترنتی استفاده از اینترنت برای دستیابی به مصرف کنندگان است. همانطور که عرض شد بازاریابی اینترنتی به روش خاصی مشتری را هدف قرار می دهد و ارتباطش با مشتری تعاملی است. با استفاد از این روش می توانید بفهمید که روی هر تبلیغ چه تعداد کلیک شده است و حتی چه تعداد از این کلیک ها منجر به فروش شده است.

همانطور که عرض شد دیجیتال مارکتینگ به روش خاصی مشتری را هدف قرار می دهد و ارتباطش با مشتری تعاملی است. حال برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مطلع شدن از تعرفه دقیق با توجه به نیازهای شما، میتوانید با مجموعه ما تماس بگیرید. بازاریابی دیجیتال میتواند علاوه بر بهبود کسبوکار آنلاین شما، شیوه درست تجارت اینترنتی و همچنین شناخت مشتریان را برای شما به همراه داشته باشد. گفته شد که امروزه، این حرفه بیشتر از گذشته مورد توجه همگان قرار گرفته است سرمایه گذاری در آن، یک تصمیم درست و البته مقرون به صرفه است! زیرا نتایج حاصل از بازاریابی دیجیتالی اصولی شما، ارزش سرمایه گذاری و در نظر گرفتن بودجه برای این حرفه را خواهد داشت.

برای یادگیری اصولی و کاربردی بازاریابی دیجیتال میتوانید در دوره دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید. یکی دیگر از خدمات شرکت فناوری اطلاعات پارسیان میزبان ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی می باشد. هرروز ممکن است الگوریتم های گوگل و یا سایر ابزارهای دیجیتال تغییر کند لذا دانستن این موضوع برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. استراتژی بازاریابی دیجیتال باید ها و نباید های هر کسب و کاری را مشخص می کند. بازاریابی اینترنتی یک زمینه گسترده از جمله جذب مشتری از طریق ایمیل ، بازاریابی محتوا ، موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.