بازاریابی در اینستاگرام|بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام|مکتوب-مجله علمی آموزشی مکتبخونه

پس از گذاشتن یک عکس مناسب برای پروفایل، حال نوبت آن بوده که Bio خود را با توجه به خدمات خود بنویسید. توجه داشته باشید که این صفحه از این پس به اکانت تجاری اینستاگرام شما متصل خواهد بود و امکان اتصال آن به هیچ صفحه دیگری وجود ندارد. حال زمان آن است که به ویرایش (Edit) عکس و فیلم بپردازید که البته این قسمت به سلیقه ی خودتان مربوط می شود.

شاید خوب است که برای آشنایی بیشتر شما با دیجیتال مارکتینگ به معرفی چند ابزار معروف نیز اشاره کنیم. اگر میخواهید مخاطب شناخت بهتری نسبت به پستی که در پیج خود قرار دادهاید پیدا کند، میتوانید از ابزار تگ لوکیشین استفاده کنید. در قدم اول باید پیج اینستاگرام خود را به صفحه تجاری تبدیل کنید. البته همانطور که گفتیم، شما باید ادمین این صفحه فیسبوک باشید و فقط یک صفحه را میتوانید متصل شوید. بعد از اینکه مشتریان خود را به خوبی شناختید حالا میتوانید با یادگیری اصولی و عمیق تولید محتوا مقالاتی بنویسید که هم برای کاربرانتان ارزشمند باشد و هم در گوگل بتواند رتبههای برتر را فتح کند.

این برنامه اوایل سال گذشته بهصورت آزمایشی راهاندازی شد و نسخه اشتراکی و پولی آن هم برای شرکتها در ماه نوامبر (آبان) عرضه گردید. در ادامه قصد داریم شما را با چند مورد از دلایل مهم بودن بازاریابی دیجیتال و میزان اهمیت آن آشنا کنیم. در حقیقت قابلیت هشتگ به نوعی است که اگر مخاطب بخواهد کلمه ی مورد نظر خود را در اینستاگرام سرچ کند به راحتی می تواند به پست شما دسترسی داشته باشد. ممکن است تصاویر یا کپیهایی از آن نقاشی در بازار وجود داشته باشد، اما تنها یک نسخۀ اصلی از آن موجود است.

خود عرضه کنید. هنگامی که شما یاد بگیرید به مخاطب خود، چیزی بیاموزید، نوبت آن میرسد که مخاطب به شما اعتماد کند و پول خود را برای خرید محصول یا خدمات شما در اختیارتان بگذارید! ۱ – در قسمت Account Settings گزینهی Switch to Business Profile را انتخاب کنید. اما در حقیقت منظور من فقط زیبایی یک پست نیست، بلکه باید تمامی پست خود را در قابل یک تم (Theme) ایجاد کنید که اگر همین یک نکته را از همان ابتدای آپلود پست رعایت کنید، مطمئن باشید آن چشم نوازی خاصی که باعث می شود Follower های بیشتر را جذب کنید را از آن خود کرده اید.

همچنین اگر شما دارای یک وب سایت هستید می توانید لینک صفحه اصلی آن را در زیر بیو (Bio) به صورت بک لینک درج کنید که در واقع اگر صاحب یک سایت هستید به راحتی می توانید کاربران را از اینستاگرام به سمت صفحه ی اصلی وب سایتتان راهنمایی کنید. خیلیها تصور میکنند دیجیتال مارکتینگ یعنی اینستاگرام و فروش در آن. بازاریابی شبکه های اجتماعی (سوشال مدیا مارکتینگ) برای هدایت ترافیک و آگاهی از برند، توسط تعامل با کاربران آنلاین صورت می گیرد. تبلیغات کلیکی یک علم پیچیده بوده و برای کاربران و تبلیغ کنندگان مفید است.

مسئول هماهنگی اتوماسیون بازاریابی بر انتخاب و مدیریت نرمافزارهایی متمرکز است که به درک رفتار مشتری و اندازهگیری نرخ رشد کسبوکار، به تیم فروش و بازاریابی کمک میکنند. را دارد که من بلد نیستم، اما نگران نباشید تیم باشعوری برای هر کاری راه حلی نیز محیا کرده است. یادتان باشد که اگر قصد آپلود ویدئو را دارید باید کمتر از یک دقیقه باشد اما نگران نباشید، فیلم های بیشتر از یک دقیقه را می توانید به صورت جداگانه در کنار هم قرار دهید و در قالب یک پست انتشار دهید.