آموزش دیجیتال مارکتینگ برای وارد شدن به دنیای دیجیتال مارکترها

مثلاً شما در تلویزیون پیام تبلیغاتی خود را به هرکسی که پای تلویزیون نشسته می­رسانید ولی هرگز نمیتوانید برای هرکس پیام منحصر به فرد خودش را بفرستید. مطمئن باشید سایر برندها نیز منتظر نمیمانند تا با شروع تعطیلات نوروز فعالیت خود را آغاز کنند! این کار در دیجیتال مارکتینگ باعث میشود همیشه در ذهن و ناخودآگاه مخاطب در بالاترین سطح ممکن قرار گیرید و هروقت که به خدمات و محصولات شما نیاز داشت، شما در یادش باشید و حتما قبل از هرجای دیگری به شما مراجعه میکنند.

از بین کسانی که از این هشتگ ها استفاده کرده اند، به دنبال افرادی باشید که تعداد فالوور قابل توجه و میزان تعامل خوبی دارند. صِرف تعداد فالوور زیاد و دیده شدن نباید با یک اینفلوئنسر وارد قرارداد شوید. این پارامتر با توجه به تعداد لایک ها، نظرات و به اشتراک گذاری هایی که اینفلوئنسردر هر پست دریافت می کند تعیین می شود. یک پارامتر مهم دیگر برای انتخاب اینفلوئنسر اعتبار است.

چون خودمان هم این فرایندها را طی کرده، در مصاحبه شرکت کردیم، استخدام شدیم، مصاحبه برگزار کرده و افراد دیگر را برای تیممان استخدام کردیم. یکی دیگر از راه های مؤثر برای استفاده بهینه ازهشتگ برای بازاریابی برند ایجاد یک هشتگ خاص برای کمپین است. برای هر هشتگ به پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند و افرادی که آن ها را پست کرده اند، نگاه کنید. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ تهران در بخشهای یاد شده در پکیج دیجیتال مارکتینگ از متخصص ترین ها بهره می گیرد و شما در این دوره از هر حوزه اطلاعات جامعی کسب میکنیم و اگر بخواهی در آن حوزه تخصص کافی بدست آوری لازم است در دوره های تخصصی شرکت کنید.

مایکل استلنسر، نویسنده کتاب دیجیتال مارکتینگ Launch، یک روش موفقیت سطح پایین برای داشتن یک تبلیغات مجازی مناسب در جامعهای سطح پایین کشف کرده است! اگر نمی دانید چه پارامترهایی را باید جستجو کنید، استفاده از این روش کار آسانی نیست. بسیاری از مشاغل از بازاریابی ویدیویی به عنوان منبعی برای قرار گرفتن در نتایج جستجو استفاده می کنند و این نوع محتوا کلید جذب و حفظ توجه مخاطبان هدف شما، به ویژه در رسانه های اجتماعی است. 93% همه ترافیکهای سایت ، ناشی از نتایج موتورهای جستجو است.

واضح است شما به تنهایی قادر به طراحی این استراتژی نخواهید بود. طراحی سایت و سئو سایت گروه مکعب توسط تیم نوین مارکتینگ انجام شده است. سئو خارجی (Off page SEO): این مدل از سئو بر فعالیتهای خارج از وبسایت شما (به عنوان روشی برای بهبود وبسایتتان) تمرکز میکند. در آخر هم مدرکی به عنوان گواهینامه پایان دوره ارائه شده از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر میشود که قابلیت ترجمه نیز دارد. شرکت ها از بازاریابی ایمیلی به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبانشان استفاده می­ کنند. سعی کنید از استفاده از هشتگ های بسیار عمومی که معمولاً در همه پست ها استفاده می شوند ، خودداری کنید.

از مخاطبان خود بخواهید هنگام پست مجدد یا به اشتراک گذاشتن مطالب شما یا شرکت در مسابقه تان از آن هشتگ استفاده کنند. درعوض، روی هشتگ های ویژه در کسب و کار خود که به اندازه کافی محبوب هستند اما رقابت چندانی بر سر آنها وجود ندارد، تمرکز کنید. در پست خود از چندین هشتگ عمومی و چندین هشتگ اختصاصی استفاده کنید. قبل از شروع هرگونه کمپین بازاریابی اینفلوئنسری در اینستاگرام، ابتدا باید اینفلوئنسر مرتبط با جایگاه کسب و کار خود را پیدا کنید. رایج ترین راه برای استفاده بهینه از هشتگ برای انتشار محتوای اینستاگرام شما، استفاده ازهشتگ های مرتبط با جایگاه و کسب و کار شماست.

کافیست به نوار جستجوی اینستاگرام بروید و مرتبط ترین هشتگ های مربوط به کسب و کارتان را تایپ کنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که از هشتگ های مرتبط و مخصوص محتوای هر پست استفاده می کنید، زیرا این امر به شما در هدف گیری مخاطبان مناسب و علاقه مند به آن موضوع کمک می کند. همچنین به شما امکان می دهد عملکرد محتوای خود را از یک جا بررسی کنید. ابزارهای آنلاین برای این کار وجود دارند و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که نام صنعت، موضوع، هشتگ یا کلمه کلیدی خود را تایپ کنید تا این ابزارها به شما در یافتن اینفلوئنسر مرتبط با بهترین محتوا کمک کنند.

در صورتی که پیجی با بازدید و تعامل بالایی دارید؛ می توانید از هشتگ های عمومی تر استفاده کنید. درآمد بسیار بالایی دارد. در اینجا لیستی از مهمترین پارامترهایی که باید قبل از انتخاب یک اینفلوئنسر در نظر بگیرید وجود دارد. برای انتخاب بهترین گزینه علاوه بر سابقه و اعتبار باید خدمات ارائه شده، هزینه کارمزد، میزان امنیت صرافی و سرعت انجام تراکنشها را نیز در نظر بگیرید. هنگامی که در صنعت خود اینفلوئنسرها را پیدا کردید، مرحله بعدی انتخاب کسی است که می خواهید با آنها کار کنید. از اینفلوئنسرهایی که برندهای نامرتبط را تبلیغ می کنند و در ارسال محتوای خود در یک زمینه مشخص فعالیت نمی کنند، خودداری کنید.